پسر نازنینم
گاهی زفتار ما ناشی از اوج حسمان است
و گاهی ناشی از تنفر .
گاهی لبخند ما از رضایت نیست از بی تفاوتیست
گاهی یک سلام مقدمه یک زندگیست و یا مقدمه یک فاجعه است
گاهی گریه دوای یک درده و یا از اوج شادیه
گاهی چشم داری اما نمیبینی و یا نداری و در زندگی برویت بازه
این بستگی به تو دارد که چطور بیندیشی چطور فکر کنی چطور انتخاب کنی
اعمال ما و رفتار دیگران در تقابلت فقط باز تاب خودت و افکارتودنیای درونت هست
ببین چگونه هستی
" عزیزم هیچ چیز مطلقی غیر از خدا نیست "
کوهیار آرامش زندگیم...ما را در سایت کوهیار آرامش زندگیم دنبال میکنید
برچسب: فرزندم نماز بخوان, نویسنده: بازدید: 162