چه خوب شد به دنیا اومدی و چه خوب تر شد که دنیای من شدی . . . .
![]()
الان دارم این پست رو میزارم تو بغلمی مثل فرشته های شیطون همش ورجه ورجه میکنی به سختی تایپ میکنم .
پسرم عزیزمون بهت تبریک میگم اولین دندونت تاریخ 13 شهریور در اومد الهی قربونش برم ما چون سرمون شلوغ بود رو 23 شهریور آش دندونی به قول لرستانی ها "دنو ریچه" (چون این آش سر منشعش لرستان بوده )رو درست کردم و 24 م جشنت و گرفتیم ببخشید دیر شد ولی مامان بابا عاشقانه دوستت دارن برامون دلیل خوشبختی و خنده و شادی تو زندگیمون هستی خدا تو رو از چشم بد حفظ کنه و همیشه سلامت و شاد زندگی کنی زیر سایه لطف الهی
کوهیار آرامش زندگیم...
ما را در سایت کوهیار آرامش زندگیم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 292