![]()
![]()
این عکس با پسر خاله ت سلیم که حدود 2 ماه و نیمش انداختی
![]()
![]()
پسر نازنینم ما 31 تیر راه افتادیم به سمت مشهد زیارت امام هشتم شیعان امام رضا با خانواده خاله مریم و آرزو و طاهره فصل گرمی بود ولی به یکباره تصمیم گرفتیم که بریم خدا رو شکر مشهد خنک بود مخصوصا شبهاش عالی بود شمال هم که ابری بود و اصلا اذیت نشدیم تو هم واقعا همسفر خوبی بودی و به هیچ عنوان نه مامانت و اذیت کردی نه بابا رو البته اینم بگم که مامان خیلی خیلی مراقبت بود
کوهیار آرامش زندگیم...ما را در سایت کوهیار آرامش زندگیم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 191