اولین سفر زیارت امام رضا

خرید بک لینک

این عکس با پسر خاله ت سلیم که حدود 2 ماه و نیمش انداختی

پسر نازنینم ما 31 تیر راه افتادیم به سمت مشهد زیارت امام هشتم شیعان امام رضا با خانواده خاله مریم و آرزو و طاهره فصل گرمی بود ولی به یکباره تصمیم گرفتیم که بریم خدا رو شکر مشهد خنک بود مخصوصا شبهاش عالی بود شمال هم که ابری بود و اصلا اذیت نشدیم تو هم واقعا همسفر خوبی بودی و به هیچ عنوان نه مامانت و اذیت کردی نه بابا رو البته اینم بگم که مامان خیلی خیلی مراقبت بود

کوهیار آرامش زندگیم...

ما را در سایت کوهیار آرامش زندگیم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 191 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 21:10

صفحه بندی